תמונת מופע: טיול ותיקים: "אנשים וסיפורים בין גבעת עדה לעין עירון"

טיול ותיקים: "אנשים וסיפורים בין גבעת עדה לעין עירון"

סיור מחוץ למועצה
יום שני, 20 מאי 2024 בשעה 07:00
משך: 10 שעות ו-30 דקות
מחיר 160 ₪

פרטי הסיור

במידה ואזלו הכרטיסים לרשימת המתנה לחצו כאן 

        מדריכה : טל רז – מורת דרך בכירה ושותפה בעמותות התיירות גשר על הואדי ובתיירות מנשה. לטיול תתלווה מטעם המחלקה לשירותים חברתיים

         אסתי לב אור 050-4748807  אליה ניתן לפנות בשאלות ובירורים.  

הסיור בדרגת קושי קלה . שעת יציאה 07.00 שעת חזרה משוערת 17.30.

 נצא לטייל במיזמי התיירות במועצה אזורית מנשה בה כל ישוב צופן בחובו סיפורים מרתקים שרק אנשי המקום מכירים וסיפורם האישי שזור בסיפור הישוב.

הפסקת בוקר עצמאית-  ב'עץ השדה' מרכז תיירות חקלאית היסטורי, ביתם של משפחת טפרברג, שמונה דורות בארץ ישראל, 5 דורות בגבעת עדה. איתי טפרברג ישתף בתולדות המשפחה השזורים בתולדות הקמת גבעת עדה.

נמשיך לטיול נינוח בטבע ביער אלוני התבור הקסום גבעת עדה/אלוני יצחק. ניסע לכפר גליקסון "גבעת טרשים שהפכה ליער" - ביחד עם שאול חרמש נסייר בכפר גליקסון ונשמע   את סיפורו של אביו חיים חרמש שצנח עם חבריו לקבוצת "צנחני היישוב" באירופה הכבושה במלחמת העולם השנייה והקים את ביתו בקיבוץ.

בעין עירון –'התנדבות ונתינה' - ביחד עם חנן בן דוד שנולד וצמח במושב, נכיר את עין עירון – נשמע את סיפורי המקום: בית הביטחון שהפך למרכז של נתינה, מה הקשר בין ה'איטלקיה' למקור החיים של המושב?

הפסקת צהרים וביקור בחוות 'בין התלמים – חקלאות מצמיחה קהילה', מיזם הענקת מסגרת תעסוקתית ראויה לבני נוער הרוכשים במקום כלים לעצמאות ומסוגלות ובתוך כך יצירת קהילה מודעת לסביבה. נשמע על החזון והמעשה ונסייר בחווה.

ארוחות : נא להביא ארוחת בוקר ארוזה - ניתן לקנות שתיה חמה. ארוחת צהרים נאכל במתחם בו  ניתן לקנות אוכל או לאכול ארוחה מהבית.
 ציוד :  ביגוד נוח, נעלי הליכה סגורות, כובע, מים, קרם הגנה  וארוחות. מומלץ להצטייד בכסא טיולים

איסוף:
07.00 כפר שמריהו על כביש 2 לכיוון צפון
07.05 רשפון בתחנה על כביש 2 לכיוון צפון
07.15 שפיים על יד המזכירות
07.25 אודים בתחנה על כביש 2 לכיוון צפון

הודעה על  ביטול ההשתתפות עד ל 5 ימים לפני הארוע  (לא כולל יום הארוע) תאפשר קבלת החזר כספי מלא . בביטול בטווח של 5 ימים תידרש הצגת אישור רפואי לקבלת החזר כספי .  לעיון בתקנון אתר ההרשמה לחצו כאן  

upld65531f2d68d5a100315103.pngטיולי הותיקים במועצה מאורגנים על ידי המחלקה לשירותים חברתיים בתמיכת מפעל הפיס

הגדרות הדפדפן שלך לא מאפשרות להתקדם
יש ללחוץ על הכפתור למטה בכדי להמשיך
לרכישת כרטיסים לחץ כאן

בחירת כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים